ΚΩΛΟΓΡΙΑ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ!

Γράμμα. 04/10/2007

Filed under: ΜΟΥ — kwlogria @ 8:18 μμ

Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα σας. Σήμερα, σε αυτό το γράμμα, δεν έχω να σας πω απολύτως τίποτα. Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Σε λίγο έρχεται αυτό που όλοι περιμένατε εδώ και 2 μήνες σχεδόν. Δεν μπορώ να σας πω, μη με πιέζετε. Ευχαριστώ, γεια σας.

 

3 Responses to “Γράμμα.”

  1. dimosthenis Says:

    Έλα, έλα, τραβάτε κι ας κλαίω είσαι μου φαίνεται!!!

  2. tzotza Says:

    ηρθα απο δω μπας και μαθω κατι για το ‘ποιος’ η ‘τι΄ερχεται αλλα nada και εδω..
    στο περιμενε μας εχεις καλη μου!!!
    καλο βραδυ!!
    :))))

  3. kwlogria Says:

    Φωτογραφίες από το Νεπάλ Τζότζα μου!!
    Δημοσθένη!!!! Ντροπή να μιλάς έτσι στη γιαγιά!!!!
    Μάκια σας!!!! 🙂


Σχολιάστε

