ΚΩΛΟΓΡΙΑ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ!

Χρόνια Πολλά! 20/12/2007

Filed under: ΜΟΥ — kwlogria @ 5:56 μμ

Όσοι θεωρούν τα Χριστούγεννα μια αγαπησιάρικη γιορτή, να πάνε στο σπίτι. Οι άλλοι, που δε γουστάρουν γιορτές και τέτοια, να κάτσουν εδώ. Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία και χαρά! Αφήστε τη Σωσώ να λέει! 🙂

 

8 Responses to “Χρόνια Πολλά!”

  1. crazy chef Says:

    πεθανε ολο το χωριο……θεικη ατακα λεμεεεε
    χαχαχαχαχ τι μου θυμισες….. φιλιαααααα

  2. Lee Says:

    Εγω θα κατσω εξοχικακι.
    Ποτε δεν μου πηγαιναν αυτες οι γιορτες 😉

  3. vaso [ksenitemeni] Says:

    petixes fleva!!
    kala xristougenna baby :):):)

  4. Kwlogria Says:

    Μαγειράρα άρχοντα, χαχαχαχαχα, φιλιά!! 🙂

    Lee μου γλυκιά, Χρόνια Πολλά και Καλά να έχεις και κάτσε όπου θες! Είσαι ευπρόσδεκτη!! Φιλιά πολλά!! 🙂

    Γεια σου θεά!!! Βασούλα, Χρόνια Πολλά, Καλά και Όμορφα κοριτσάκι μου!!! 🙂

  5. Χρόνια πολλά και από εδώ 🙂

  6. Kwlogria Says:

    Χρόνια Πολλά Ιφιγενειάκι!!!! 🙂

  7. El Says:

    I love this! Isws giati ki emena oi filoi me fwnazoun xaideutika Soso

  8. Kwlogria Says:

    El, xaxaxaxaxaxa sostiiiii!!! Elpizo giati eisai efevretiki kai oxi kakia ee?? 🙂


Σχολιάστε

